متادون سالانه جان ۳ هزار نفر را می‌گیرد ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت) تمدید ساعات کاری دفاتر ازدواج به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کشف ۱۴۰۰ گرم تریاک از معده یک قاچاقچی در بجستان (۳۰ اردیبهشت) سپاه مشهد و اصناف تامین برخی کالاهای ضروری سیل‌زدگان مشهد را برعهده گرفتند ادامه بارندگی و مه تا فرداشب در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور بازداشت زن‌وشوهر کلاهبردار (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟ + تصویر بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی کشور تا سوم خرداد ماه رایگان است پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته مردی که زن دومش را به قتل رسانده بود، از قصاص نجات یافت + عکس تولیت آستان قدس رضوی: مرکز درمان ناباروری بشری برای اقشار آسیب‌پذیر که توان مالی ندارند، ایجاد شده است آموزش‌های تخصصی یک‌ساله برای زوجین در آستانه ازدواج برگزار می‌شود هزینه‌کرد ۱۳۴۶ میلیارد تومان برای بیمارستان رضوی از سال ۱۳۹۹ تاکنون
سرخط خبرها

افشای راز قاتل با پیامک همسر داریوش مهرجویی + جزئیات

  • کد خبر: ۱۹۰۲۸۵
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷
افشای راز قاتل با پیامک همسر داریوش مهرجویی + جزئیات
آخرین پیامی که وحیده محمدی‌فر فرصت نکرد برای دخترش ارسال کند به سرنخی جدید در پرونده قتل او و همسرش داریوش مهرجویی تبدیل شد.

به گزارش شهرآرانیوز، داریوش مهرجویی از کارگردانان بزرگ سینمای ایران و وحیده محمدی فر همسر او، فیلمنامه نویس شناخته شده‌ای بود که هفته گذشته در ویلای شخصی خود در کرج به قتل رسیدند. قاتل داریوش مهرجویی پس از چند روز دستگیر شد و علت قتل او و همسرش تسویه حساب شخصی و خانوادگی عنوان شد.  پیکر داریوش مهرجویی و همسرش در خانه هنرمندان بهشت زهرا تهران به خاک سپرده شده است.

آخرین پیامی که وحیده محمدی‌فر فرصت نکرد برای دخترش ارسال کند به سرنخی جدید در پرونده قتل او و همسرش داریوش مهرجویی تبدیل شد.

با تلاش و حضور شبانه‌روزی مسئولان قضایی و ماموران پلیس آگاهی استان البرز حدود ۲۰ مظنون در ارتباط با این پرونده شناسایی و از آن‌ها توسط بازپرس پرونده و کارآگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی استان البرز تحقیق شد. هم‌زمان آثار به‌‍جا مانده در صحنه قتل مرحوم داریوش مهرجویی جهت بررسی به آزمایشگاه تشخیص هویت پلیس آگاهی فراجا ارسال شد. همچنین در بازجویی‌های فنی و تخصصی انجام شده، چند نفر از مظنونان که بازداشت شده بودند، اقاریری در خصوص قتل و نحوه آن داشتند.

همچنین علاوه بر اقرار متهمان، با تائید و اعلام آزمایشگاه تشخیص هویت پلیس آگاهی فراجا برخی از آثار به‌جا مانده از صحنه قتل از قبیل نمونه خون و بزاق نیز که قبلا جهت بررسی به آزمایشگاه ارسال شده بود، با نمونه خون و بزاق تعدادی از متهمان مطابقت داده شد.

از یکی از متهمان نیز چاقو‌های استفاده شده در قتل، دو عدد گوشی همراه و طلا‌های متعلق به همسرش داریوش مهرجویی کشف شده است.

یکی دیگر از سرنخ‌های قابل تاملی که در تحقیقات پلیسی و قضایی به دست آمد، مربط به تلفن همراه وحیده محمدی‎‌فر است.  

در روند تحقیقات پرونده، در پی بررسی تلفن همراه خانم محمدی، کارآگاهان با یک پیام ارسال نشده از سوی همسر مرحوم مهرجویی به دخترش مونا مواجه می‌شوند.  

نکته‌ای که در گوشی تلفن همراه همسر داریوش مهرجویی وجود داشت و به کشف حقیقت کمک کرد، پیام ارسال نشده وحیده محمدی فر به دخترش مونا مهرجویی است.

وحیده محمدی‌فر زمانی که قاتلان وارد منزل آن‌ها می‌شوند پیامی با مضمون (کریم اومد تو خونمون تتتتت) را برای دخترش تایپ می‌کند، اما فرصتی برای ارسال آن پیدا نمی‌کند و این پیام در حافظه گوشی وی باقی می‌ماند که پس از کشف تلفن همراه از یکی از متهمان و بازگشایی قفل آن توسط پلیس به دست آمده است.

منبع: شرق

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->